joi, 5 februarie 2009

H2O Go!


...sunt aceleasi fetze cele pe care le vad la concerte....sunt aceleasi fetze cele pe care le vad in timpul iesirilor mele - exagerat de ocazionale - in oras. Aceeasi oameni tristi, aceleasi fizionomii tacite. Sunt putini cei care mai imi inspira ceva, sunt putini cei care au ramas...care nu au suferit un declin veritiginos....si mult prea multi cei noi. Poate am imbatranit eu. Poate sunt eu de vina. Poata am inceput prematur sfarsind la 20 de ani printre oameni cu morcovi adanc infipti in partile dorsale, oameni cu grija zilei de maine sau oameni care deja si-au intemeiat familii.
Nu ma regasesc in fetele imbujorate din cluburile bucurestene, nu ma regasesc in cluburile bucureste in primul rand...nu ma regasesc la partyuri DnB din care nimeni nu intelege nimic dar toti merg pentru a-si etala ultima achizitie cool (fie ea pereche de incaltari, esarfa sau curea)...si cel mai trist nu ma mai regasesc nici la rarele evenimente la care candva imi facea placere sa merg.
A apus de mult era concertelor in Under, dupa care mergeam si mancam o shaorma in 2...3 sau 4 la Kogalniceanu...a apus era Fire-ului din care ne dadeau afara la 4 dimineata si stateam pana la 5 in pasaj la Universitate asteptand metrorul...Ruinele sunt de mult ruine literalmente, iar vara s-a mutat in Curtea Berarilor... E ceva normal incerc sa imi induc, faptul ca lucrurile si locurile se schimba, e ceva absolut normal. Nu am o problema cu schimbarile, am o problema cu pierderea acelor sclipiri din ochi cand te vezi cu prietenii la suc...cand mergi la un concert si te simti bine, pierdere datorata majoritatii insipide care te inconjoara. O sa devin claustrofobica!!!
Evenimentele la care imi face placere sa merg au devenit din ce in ce mai rare. Si chiar si atunci cand sunt, revad acceasi mana de oameni care mi-s dragi, +/- 2-3 ... iar pe langa ei multi altii care nu prea au ce cauta acolo. Fetze coclite, impresii, pareri neargumentate dar sustinute pana in panzele albe...bataie de joc si lipsa de continut.
Uneori cred ca majoritatea inconjuratoare a devenit o forma fara fond (sau era de mult dar nu o percepeam eu astfel?) Iar pt cei care chiar isi pierd vremea cititind acest post grabit piesa de mai jos pune in cuvinte ce eu - din diverse motive - poate nu reusesc.

H20 - What happened?
...Si asta ma intreb si eu, CE S-A INTAMPLAT?!?!



When it began, for those who don't know
it didn't matter how you looked or what you wore to a show
dress codes, FUCK NO! we didn't care
about the brand of your jeans and all that shit in your hair

But now the biggest part is all about the image and not the art
Fashion before passion!
And at nights, it makes me mad that I should have to ask:
What happened to the passion? (passion!)
What the reason for screaming?
What happened the music and the message that I love?
What happened to the hard work? (hard work!)
And why does everybody look the same?
What happened the music and the message that I love?

And I know, that people change
and we go through different stages in life
and I'm not here to criticize
but the reason I scream, is a feeling inside

[...]

Lost (1,2,3,4) lifetime ago it seems you gave up on your wildest dreams but i refuse to let mine go I took an oath, you can find me here with an open heart and ears refusing to surrender I can't believe they don't remember what it feels like to be young...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu