marți, 13 ianuarie 2009

retardisment tardiv * sau cum fac eu misto de necazul omului



Recent unul din dragii mei prieteni (pe care dupa ultimele afirmatii ii pot numara pe degete) a experimentat cum era viata pana sa se descopere electricitatea, si implicit BECUL.
Povestea este una cat se poate de simpla. Cel mai probabil unul din multii si minunatii functionari publici ai companiei de electicitate a facut o gresala - care in termeni corporatisti s-ar traduce in eroare de sistem - i s-a parut lui ca dragul meu prieten nu si-a platit factura, si JAP l-a lasat in bezna. Nu tocmai amuzant, dar eu rad,pentru ca sunt o piticanie cu inima hapsana.
Al meu minunat prieten si-a mai platit odata facturile, ca ulterior sa fie contactat de compania electrica (pt ca atunci cand vb de relatia furnizor-client niciodata nu e o relatie tet-a-tet e o relatie sclav-patron, CORPORATIE-gandac), sa i se comunice eroarea de sistem. si ca, in curand preaminunata electricitate ii va curge din nou prin vene (ma rog, prin cabluri, prize si alte locuri predestinate). In curand. Un fel de COMING SOON din filme...de unde tragem concluzia ca prietenul meu a ramas si fara electricitate si cu bani luati, iar sex la lumina lumanarii o fi fain. dar dupa 1 saptamana te cam saturi:)) Asa ca pret de 1 saptamana s-a bucurat la fiecare rasarit de soare, a avut parte de ora de culcare odata cu ganinile, si evident, sex la lumina lumanarii :))
Nu vreau sa stiu la lumina cui facea baie sau alte detalii de gen.
Trist ce pot sa spun. M-am oferit sa ii donez un generator de curent, powered by a hamsterwheel , dar m-a anuntat ca e deja prea tarziu. S-a reparat "eroarea de sistem"
Si acum stau si ma gandesc, daca nu as avea curent, nu as avea calculator telefon televizor lumina mancare (adica frigider) ...as avea apa si gaze:)) o da!
Asa ca sfatul meu e : Feriti-va de erorile de sistem ale functionarilor publici. S-ar putea sa va treziti in epoca de piatra.
In alata ordine de idei, mai am un prieten care de 2 (da, doua) luni nu are gaze :)) Dar asta e alta poveste, cu alta ocazie.

3 comentarii:

  1. donez pentru prieteni in speta urmatoarele dupa cum urmeaza: 6 baterii ENERGIZER + iepuras roz si fluffy prietenului "eroare de sistem"; una bucata bricheta BIC din aia mititica (da' plina) si ceara pentru a fi folosita in prealabil pentru lumanari...cu vointa se poate gati si la lumanari...e trist ai dreptate, insa atata timp cat avem libertatea sa respiram fara sa platim .. as zice ca inca e bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca mergem pe principiu respir pe gratis deci exist inca , da, e bine:))
    ar fi si culmea, sa se puna taxa pe metru cub de aer respirat. si daca nu platesti te trec pe azot:))))si efectul este cel scontat

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum scrii.Scrii sincer, scrii frumos si liber si srii de o responsabilitate extraordinara.Lasi cititorul sa se confrunte cu o realitate revoluta si totusi sa evadeze.That s teen spirit.Congrats!!A, si sa nu uitam, plecaciune, pentru atentia acordata blogului meu.

    RăspundețiȘtergere