luni, 12 ianuarie 2009

inutil si totusi nu degeaba


e luni dimineata. C doarme. A e la faultate. Iar m-au sunat de la munca. E inuman sa suni pe cineva l ora 10. Cum iti poi permite? Poate ca omu ala nu e la fel de sclav ca tine si nu s-a trezit cu noaptea in cap ca sa ajunga la munca. Bine, nu am nimic cu oamenii care fac asata...DAR SA NU MA SUNATI MAI DEVREME DE 12! EVER!
azi am norocul ca e luni si ma duc abia la 14:00 la lucru asa ca am toata dimineata (sau ce a mai ramas din ea) libera sa aberez :)) si daca tot suntem in 12 ianuarie, si maine va fi marti 13 (Costi cred ca va fi extrem de fericit), mi-am adus aminte ca parca undeva la sfarsitu' lunii are peremiera (in Romania evident ca in State s-a lansat de mult) The Tale Of Despereaux. E o animatie mai mult decat geniala care chiar merita vazuta la cinema. Eu chiar mi-am calcat pe inima si nu am luat-o de pe torrentzi (si asta e ceva nou la mine :)) )
Ca sa va faceti o idee cam despre ce aberez eu aici, luni dimineata la 12:.30 NA:

Justin Long (Despereaux (voce))
Dustin Hoffman (Roscuro (voce))
Sigourney Weaver (Naratorul)
William H. Macy (Lester (voce))
Robbie Coltrane (Gregory (voce))
Stanley Tucci (Boldo (voce))
Kevin Kline (Andre (voce))
Ciaran Hinds (Botticelli (voce))
Christopher Lloyd (Hovis (voce))
Emma Watson (Printesa Pea (voce))

Regizori: Robert Stevenhagen Sam Fell

iar trailerul il aveti aici : http://www.thetaleofdespereauxmovie.com/splash/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu