duminică, 11 ianuarie 2009

inceput pompos...duminica plictisita


e inceput de an...aproape
si inceput de zi...aproape
asa ca am zis sa incep si eu lucrurile cu cap. de la sfarsitul saptamanii, duminica, din plictiseala

ma uitam zilele astea la ce e in jurul meu. nu am mai facut asta de mult. nu mi-a mai pasat de mult ce se intampla. doar ca de curand se pare ca am luat o portie zdravana de imprejmuieli ...sau muieli:)) din partea celor din vecinatate. oricum e trist ce se intampla si asta nu e o noutate in fond.

Am fost crescuta un pic mai...conservator as spune, asa ca da, pentru mine Craciunu' inseamna - si a insemnat si anu' asta - mult, chiar daca toti din jurul meu au incercat sa il calce in picioare. V-as dori doar sa nu mai fiti hateri. Ok, nu il dezaprob pe Tase cu ce zicea el cu ipocrizia (scuze nu mai stiu exact cum suna) dar asta nu inseamna ca trebuie neaparat sa distrugeti fericirea altora, ipocrita sau nu. Si tot apropo de hateri, nu Ovidiu nu ai dreptate.

...dar a trecut si perioada asta a anului. Si am strans si bradu'. A fost trist. Parca toata magia s-a dizolvat. Si am inceput munca ... un nou an la Raiffeisen, cea mai horror saptamana din an (bine, a fost oricum prima:)) ) am inceput scoala...sper sa nu mai dureze mult...mi-am dat seama ca a trecut 1 an jumate si nu am facut nimic. E inceput de an si cred ca e ceva normal- ni se intampla tuturor- sa avem regrete si planuri si vise. E ca atunci cand spui "maine e luni. de maine ma las de fumat", si totusi fumez de 5 ani:))) Oricum planul pe anu asta e dea dreptul fabulos, ca oricare altul, dar cine stie. Toti suntem facuti sa avem idei fabuloase, depinde doar cat curaj avem sa le punem in practica. Eu vreau sa plec din tara. Nu ca asta ar mai fi ceva fabulos, dar eu vreau sa fac asta. Nu ca nu as mai fi plecat, dar tot mai vreau sa fac asta...si de data asta pe o perioada mai lunga. Mi-am dat seama ca nu ma tine nimic aici....nu am de ce sa mai stau. Am renuntat la multe, pentru motive pe care le credeam inremeiate, ca prieten, prieteni si familie si altele si mi-am dat seama ca se descurca foarte bine si fara mine. Nu stiu insa daca mi se mai da o a doua sansa...nu prea cred eu in asta, dar in fond cine sunt eu sa cred,sau sa nu cred !?

...si daca tot deschid subiecte abstracte despre care toti vorbim dar niciunu nu intelege nimic, hai sa continui asa. And this goes out to my girl Dushky, dar e general valabila pt noi toti.
Din ce vorbeam zilele astea am tras cateva concluzii, cum ar fi NU ITI BATE CAPU' !
Pentru ca orice ar fi, nimic nu e ceea ce pare. Gandim prea mult si asta strica tot. Si perfectiunea aia nu o sa o gasesti niciodata daca o cauti cu lumanarea. Si daca ai impresia ca ai gasit o nu o sugruma. Nu te incapatana sa o tii langa tine, sa o legi pentru ca o sa iti scape ca un sobolan printre maini (cata poezie pe capul meu) ...las-o libera iar daca pleaca o sa se intoarca. Si daca nu se intoarce inseamna ca nu era perfectiunea, ci doar o piatra bine slefuita.

Si apropo de pietre, nu inteleg ce e cu moda asta, cu nu imi pasa nu ma intereseaza. E cul sau care e faza? Iti scade nivelul de estrogen sau testosteron dupa caz...sau adrenalina? Mie nu imi scade decat serotonina, si asta nu e un lucru bun, mai ales cand e frig si mohorat afara, pentru ca de poate lasa cu depresii. Nu e niciun efect Tokio Hotel ca nu e cazu (asta apropo de discutia de la Pixy) dar e penal. De ce nu spunem lucrurile simplu, fara sa ne fie frica de ce aratam, si cum o sa parem cand facem asta? WHO GIVES A FUCK ANYWAY?:)) nu mai e cul nimic oricum, in caz ca nu v-ati prins. Iar eu oricum va urasc pe toti, mai putin pe aia cu care chiar mai vorbesc. De ce? E simplu! Pentru ca sunteti stupizi si infatuati si nu meritati atentia nimanui.

Daca nu as avea talent la desen v-as desena ca un cerc cu cinci bete, rudimentar. Ca voi.
Bafta la dat muie si analizat, si multumesc nu, chiar nu am nevoie de comentarii. Doar ma obositi.

And now chase the dark clowds away Little One :)

http://www.youtube.com/watch?v=91Ml5XPArPY

Un comentariu: