vineri, 6 februarie 2009

la munca nu la intins mana


...imi plac oamenii nascuti in 85...sunt oameni cu care poti discuta, cu care te poti intelege...poate si datorita diferentei mici de varsta...oricum, irelevant pentru eternitate, relevant pentru moment. Probabil nu o sa inteleaga nimeni la ce ma refer, dat fiind faptul ca e ceva ce tine de munca...dat fiind faptul ca e vineri seara iar eu sunt la munca. Si mai am mult si bine pana la 10 (seara).

Unii oameni ma amuza, doar ca nu am voie sa le spun asta. Nu ai voie sa fii flexibil...dar trebuie sa fii empatic. Nu ai voie sa razi, dar e bine sa zambesti permanent pentru ca asta se simte in voce. Nu ai voie sa respiri astfel incat sa se auda...dar trebuie sa respiri norme si proceduri, sa mananci contracte, sa stii tot ce misca, cate'n luna cate'n stele. Nu ma plang. Imi prinde bine. Devii mai atent la...tot. Mai ales la bancuri:))


Un iepure se duce la farmacie si spune:
- Doamna, aveti morcovi?
- Nu. Aici este o farmacie, nu avem morcovi.
Iepurele pleaca.
A doua zi:
- Doamna, aveti morcovi?
- Nu. Intelege ca nu avem morcovi la farmacie.
A treia zi:
- Doamna, aveti morcovi?
- M-ai inebunit. Ia treci in locul meu sa vedem daca iti convine sa te bat la cap.
- Bine, spune iepurele.
Farmacista spune:
- Domnule, aveti morcovi?
Si iepurele zice:
- Aveti reteta?


Oricum asta e ultima zi in care pupam net. Asa ca profit si eu si imi omor timpul (ca nervii mi i-au masacrat altii de mult deja) cu tampenii.
Si piesa de rezistenta a serii :


Se duce un dinamovist la psiholog si incepe sa povesteasca:
- Domnule doctor, am fost recent in Africa de Sud si am avut ghinionul sa fiu prins de o gorila uriasa. Nici nu va dati seama ce clipe am trait dupa aia. Am fost violat 3 zile non-stop de acea gorila uriasa. Seara nici nu mai pot sa dorm cand ma gandesc...
- Va inteleg domnule, va este greu...
- Sigur ca este greu... eu aici si el in Africa de Sud...

:P

2 comentarii: