miercuri, 29 aprilie 2009

o multitudine de....

Zilele trecute ma plimbam prin oras cu doi prieteni. Un el...si o ea, evident :)) Pe Magheru ne plimbam noi trei studenti visatori (sau nu). Magheru e in mare parte bulevardul circului. Daca vrei sa razi sau sa plangi - depinde de cum te lasi afectat de cei din jur - vino la o plimbare pe Magheru. Vei gasi o multitudine de...
...
Si asa ne plimbam noi linistiti de la facultate...spre Universitate...cu scopul de a merge acasa (sau a bea un suc) si mi s-a intrezarit sa intreb: de ce ca strain ai veni sa vizitezi Bucurestiul ?!
De ce?! Pe bune! Adica...nu serios acum! Da-mi un motiv. Cand ai o intreaga lume civilizata la dispozitie, de ce ai veni aici ?!
...
Nu e retorica. Tragi-comicul situatiei face ca exact in momentul in care prietena mea incerca sa imi ofere o perspectiva mai putin sceptica asupra orasului in care traim si implicit un raspuns la intrebare, sa treaca pe langa noi, venind din directia opusa, un grup de tineri cu tenul mai inchis la culoare, vestimentatie stridenta ieftina si de prost gust. Astfel... concluzia s-a conturat in felul urmator:

Dani: "Hai ma, ca avem o multitudine deee ..."
Eu (si gras aproband subtil si plin de remuscari ulterior) : " CIORI ! "

Dap mon cher! Asta avem :| C-I-O-R-I .

Mai bine nu le pot numi. Un stol de ciori borsite. Si nu! Chiar nu sunt superficiala. Dar chiar m-am saturat sa ma ascund. Astia nu sunt oameni sunt oratanii de neclasificat.

2 comentarii:

  1. Moama cat de bine ai pus punctul pe "I"!
    Sunt intru totul de acord si daca tot avem.. de ce sa nu profitam de ocazie, si sa facem turism de mare calitate, dandu-le ocazia turistilor sa vina la vanatoare de ciori...macar ei saracii ,daca noi nu avem voie. :))

    RăspundețiȘtergere