vineri, 3 aprilie 2009

Dreams

Ma gandeam sa merg in Zagreb.
De ce nu?
Despre Croatia am auzit doar ca e fain la mare. Zagreb nu e chiar la mare, da poate dau o tura si pana acolo. In fond e o experienta.
Poate in iunie dupa Nova Rock. Oricum e concert HB pe 24...deci s-ar lega, Si nu trebuie decat sa travesrsezi o bucatica de Slovenia din Austria de unde ne-am intoarce noi ;))
Mda...visez. Dar asa am visat si cu Cehia Austria Ungaria Italia....and the list goes on, si am ajuns la o singura concluzie: Dreams come true if you wish them enough.


In alta ordine de idei maine e ziua cea mare. 15 ani. Maine e ziua care ramane marcata pe piele pentru restul timpului ramas. Singurul lucru care imi poate sterge amintirea asta e groapa aia la 2 m sub pamant. Care va veni candva si pentru mine.
Intre timp ----------------------------------------------------- BLANK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu